[Catalanitzador] Publicada la versió 2.1.0 de Windows en proves (desenvolupament) - 12 d'agost de 2014

dij ago 14 12:39:13 CEST 2014

El 14/08/2014 12:00, Jordi Mas ha escrit:
> El 14/08/2014 11:55, Jordi Serratosa ha escrit:

> Hola Jordi,
>
> Sí, l'usuari quan s'inicialitza el Firefox per primer cop ha
> d'autoritzar la instal·lació de l'extensió. És part de la seguretat de
> Firefox.  Un cop l'autoritzes, funciona bé, oi?

Ep
El Firefox 31 no m'ha demanat cap autorització en iniciar-lo... De fet,
si no hagués anat als complements ni hauria vist que el complement
estava instal·lat.
Ho he tornat a reproduir: desinstal·lo el complement, torno a passar el
catalanitzador, me'l torna a instal·lar. Obro el Firefox i NO em demana
cap mena de permís. Vaig a Complements i el LT està inhabilitat.

En canvi, ho he provat a l'ordinador de casa [Firefox 32 beta] i *sí*
que em demana autorització en iniciar el Firefox...

Estrany.

A algú més li passa?

@Jordi: vols el log?

salut