[Catalanitzador] Publicada la versió 2.1.0 de Windows en proves (desenvolupament) - 12 d'agost de 2014

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij ago 14 12:00:18 CEST 2014

El 14/08/2014 11:55, Jordi Serratosa ha escrit:
> Ep Jordi,
>
> Vaja, quantes millores!
>
> El problema amb el Firefox sembla que està resolt en aquesta versió.
>
> D'altra banda, quant al "Language Tool versió 0.6 per a Firefox ":
> He deixat marcada la opció d'instal·lar el complement.
> Ha realitzat l'acció i el grau de catalanització = 100%
> He obert el Firefox una primera vegada i el complement no m'apareixia a
> la llista d'extensions del Firefox.
> He obert el Catalanitzador de nou i l'acció del LanguageTool diu que ja
> està feta.
> [...]

Hola Jordi,

Sí, l'usuari quan s'inicialitza el Firefox per primer cop ha
d'autoritzar la instal·lació de l'extensió. És part de la seguretat de
Firefox.  Un cop l'autoritzes, funciona bé, oi?