[Catalanitzador] El Catalanitzador a la Wiquipèdia

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dij abr 3 18:18:44 CEST 2014

Sí, a la Viquipèdia vaig fer un retalla i enganxa de la nostra web.

Josep M.

From: Joan Montané
Sent: Saturday, March 29, 2014 7:47 PM
To: Desenvolupament del Catalanitzador de Softcatalà
Subject: Re: [Catalanitzador]El Catalanitzador a la Wiquipèdia

El dia 28 març de 2014 8.46, Josep M. <josep.m8 a gmail.com> ha escrit:

  He entrat a la Viquipèdia els enllaços que ens has enviat. Doneu-hi un cop d'ull, per si hi ha algun error. Si no ho podeu corregir vosaltres mateixos, m'ho dieu a través del fòrum, i ja ho esmenaria.

Bona tarda,

Mirant les accions que fa el Catalanitzador a l'article de la Viquièdia (són una còpia del que tenim al web del Catalanitzador) he tingut un dubte. Si no vaig errat, el Catalanitzador a Windows també posa la llengua de navegació del Firefox i Chrome, i el paquet de llengua també del Firefox, correcte? El Chrome encara no el posem en català, oi?

Caldria esclarir que fem amb aquests 2 navegadors, i des de quines versions, i actualitzar el web del Catalanitzador, a l'article de la Viquipèdia ho puc fer jo mateix.

Joan Montané