[Catalanitzador] Publicada la versió 2.1.0 de Windows en proves (desenvolupament) - 28 d'agost

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu set 1 19:43:17 CEST 2013

Al 01/09/2013 08:42, En/na Josep M. ha escrit:
> Hola Jordi,
>
> Vas llegir els resultats de la prova de la versió 2.1.0-28 d'agost del
> Catalanitzador sobre diversos Windows 8.1?
> A mi em va sorprendre molt, ja que em pensava que el Catalanitzador
> detectava el Windows 8.1 i no instaŀlava el paquet de llengua, i en
> canvi resulta que sí que el catalanitza.
>
> És el que s'esperava que passés? Et calen més proves?

Hola Josep,

La gran diferència entre la versió del 25 i del 28 d'agost és que la del
28 d'agost ja instal·la els paquets d'idioma en Windows 8.1 preview tant
en 32 com en 64 bits. Quan surti la versió final del Windows 8.1
comprovaré que no hagin paquets més nous pel català i quin és l'estat
pel català.

De moment penso que no cal fer més proves.

Gràcies,