[Catalanitzador] Catalanitzador 2.2: errors Chrome

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim oct 29 08:48:09 CET 2013

El 29/10/2013 08:28, Josep M. ha escrit:
> A mesura que tenim més dades, el percentatge d'error al Chrome va
> baixant. Ara ja està al 2.87%.
> A veure si la tendència es consolida...

Gràcies Josep M.

Estic treballant de totes maneres en polir el que tenim del Chrome per
entendre millor quan falla perquè falla.

Un altre cosa que farem a partir d'ara, és també configurar el català
com a llengua per defecte del corrector ortogràfic al Chrome que no ho
fem, és una petita preferència però esta bé.