[Catalanitzador] Catalanitzador 2.2

Joan Montané joan a montane.cat
diu oct 13 20:40:25 CEST 2013

El dia 13 d’octubre de 2013 19.30, Pau Sellés i Garcia <pau.selles a josoc.cat
> ha escrit:

>  El 13/10/13 19:18, Josep M. ha escrit:
>
>  Si poso idioma espanyol a la interfície de l’iOS7, em surt l’Skype en
> anglès...
>
> D'acord.
>
> Això significa que al meu iPhone tinc alguna cosa (a banda de ser blanc
> amb un bumper rosa). Investigaré.
>
> Tens un iPhone blanc amb bumper rosa? i a més fa fallback del català a
l'espanyol? quant en demanes? compro!!! :DDDDD

No, sense bromes, entenc que això ja s'ha convertit en un off-topic de la
llista del Catalanitzador, però és un tema molt important. Si hi ha una
característica no documentada (també conegut com a 'bug') que permeti als
usuaris configurar un iphone en català i que faci fallback a l'espanyol,
hem de reproduir-la, documentar-la i fer-ne difusió.

Si us plau, parlem-ne en privat, aquest hauria de ser el darrer missatge a
Catalantizador, :)

Algunes proves que es podrien fer:
Pau, per provar que el comportament del teu iPhone no és quelcom temporal.
Tal com el tens ara, reinicia'l. A veure si segueix tenint aquest
comportament tan particular
Josep M., intentem reproduir les passes del Pau. Si no vaig errat. Treu
totes les llengües configurades (a la IU i teclats). Un cop tenim un iphone
en angles, afegeix l'espanyol, afegeix el teclat català i finalment afegeix
la llengua d'interfície en català. A veure que passa.

Joan Montané