[Catalanitzador] Catalanitzador 2.2

Josep M. josep.m8 a gmail.com
diu oct 13 19:07:50 CEST 2013

Hi he afegit un teclat en espanyol (Configuració/General/Teclat/Teclats), i l’Skype ha seguit sortint en anglès...
Desprès li he dit idioma espanyol (Configuració/General/Internacional/Idioma), i l’Skype ha sortit en espanyol, però tota la interfície de l’iOS7 també!

Josep M.

From: Pau Sellés i Garcia
Sent: Sunday, October 13, 2013 5:31 PM
To: Desenvolupament del Catalanitzador de Softcatalà
Subject: Re: [Catalanitzador] Catalanitzador 2.2

El 13/10/13 15:51, Joan Montané ha escrit:

  El dia 13/10/2013 15.43, "Pau Sellés i Garcia" <pau.selles a josoc.cat> va escriure:

  > El diumenge 13 d’octubre de 2013, Joan Montané ha escrit:

  > No. A més he trobat una cosa curiosa. Si configure l'iPhone amb català m'apareix l'Skype en castellà, en lloc de l'anglés, com era esperable.

  Coi...  això sí que és curiós. Potser ja tenies l'Skype obert,  abans de canviar la llengua? Si fos com dius seria un fet prou estrany a can Apple.

  Pots provar-ho amb altres aplicacions que tinguin traducció  en espanyol però no en català,  que segur que n'hi ha. Amb això sabríem si es cosa de l'iOS. També podria ser cosa de Microsoft. En alguns dels seus productes, el català i basc tenen un fall-back format cap a l'espanyol,  en comptes de cap a l'anglès.

O tinc un bug important, o no ho entenc.

He configurat el català com llengua del sistema a l'iPhone. Una vegada carregada la llengua, he tancat totes les aplicacions obertes.

I després he comprovat 2 aplicacions que, en teoria haurien d'estar en anglés: Skype i eBay. Les dos em surten en castellà?? L'única explicació que li veig és que siga un bug o el fet de tenir configurat a banda de la llengua 3 teclats (català, espanyol i els emoticons) influïsca en la tria de llengua...

Josep M. podries confirmar-me si només tens un teclat configurat?

  Joan Montané

  Enviat des del mòbil. Disculpeu la brevetat i faltes d'ortografia.

Una salutació,