[Catalanitzador] Catalanitzador 2.2

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
diu oct 13 17:31:53 CEST 2013

El 13/10/13 15:51, Joan Montané ha escrit:

> [...]
> esperable.
>
> Coi...  això sí que és curiós. Potser ja tenies l'Skype obert,  abans
> de canviar la llengua? Si fos com dius seria un fet prou estrany a can
> Apple.
>
> Pots provar-ho amb altres aplicacions que tinguin traducció  en
> espanyol però no en català,  que segur que n'hi ha. Amb això sabríem
> si es cosa de l'iOS. També podria ser cosa de Microsoft. En alguns
> dels seus productes, el català i basc tenen un fall-back format cap a
> l'espanyol,  en comptes de cap a l'anglès.

O tinc un bug important, o no ho entenc.

He configurat el català com llengua del sistema a l'iPhone. Una vegada
carregada la llengua, he tancat totes les aplicacions obertes.

I després he comprovat 2 aplicacions que, en teoria haurien d'estar en
anglés: Skype i eBay. Les dos em surten en castellà?? L'única explicació
que li veig és que siga un bug o el fet de tenir configurat a banda de
la llengua 3 teclats (català, espanyol i els emoticons) influïsca en la
tria de llengua...

Josep M. podries confirmar-me si només tens un teclat configurat?