[Catalanitzador] Catalanitzador 2.2

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
diu oct 13 15:16:30 CEST 2013

El diumenge 13 d’octubre de 2013, Joan Montané ha escrit:

> Des de la 1a que oficialment dóna suport al català. Crec que era la 5.11.
> Si no t'apareix al menú de llengües, vol dir que encara no és la versió
> "que toca".
>
> Aprofito, si algú fa anar iphone o ipod, fa poc l'Skype per a l'Android va
> afegir la traducció al català. Podeu mirar si la versió d'iOS té el català?
> Gràcies

No. A més he trobat una cosa curiosa. Si configure l'iPhone amb català
m'apareix l'Skype en castellà, en lloc de l'anglés, com era esperable.

No sé si es deu a l'iOS 7...