[Catalanitzador] Mencionar a la web que suportem formes valencianes

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dij oct 10 07:21:16 CEST 2013

Holat,

He fet una altra prova. Encara no em convenç, però crec que els colors
estan millor:
http://dev-catalanitzador.softcatala.org/

Salut
Pau

El dia 8 d’octubre de 2013 11.11, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit: