[Catalanitzador] Mencionar a la web que suportem formes valencianes

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dim oct 8 09:01:01 CEST 2013

Iep!

1. Els colors provenen de la capçalera :p. Pero tambe estic d'acord en
contactar amb l'Anna
2. Cap problema

Salut
Pau

El dia 8 d’octubre de 2013 8.53, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: