[Catalanitzador] Publicada la versió 2.1.0 de Windows en proves (desenvolupament) - 6 d'octubre

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dll oct 7 20:20:14 CEST 2013

He provat 3) triant variants valencianes, i sense tocar el SO, i el Word *no
* s'ha valencianitzat. Te n'adjunto el LOG
He provat 3) sense triar variants valencianes, i sense tocar el SO, i el
Word *no* s'ha catalanitzat. Te n'adjunto el LOG.
He provat 3) triant variants valencianes, i triant també el SO, i el Word *
no* s'ha valencianitzat.
He provat 3) sense triar variants valencianes, i triant també el SO, i el
Word *sí* s'ha catalanitzat.

Per on continuo?

Josep M.

El dia 7 d’octubre de 2013 8.42, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: