[Catalanitzador] Mencionar a la web que suportem formes valencianes

Pau Iranzo paulists a gmail.com
diu oct 6 09:11:17 CEST 2013

Hola,

Disculpeu, però continue sense internet i no puc connectar-me ni fer
gairebé res. Dilluns m'han dit que ja tindré i llavors faré el canvi.

Salut
Pau

El dia 2 d’octubre de 2013 9.05, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit: