[Catalanitzador] Problema amb el paquet d'idioma valencià per al Microsoft Office 2013

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis oct 5 19:43:57 CEST 2013

Al 05/10/2013 17:10, En/na Josep M. ha escrit:
> Hola,
> He estudiat amb especial deteniment el cas d’un Windows 8.1 64 bits amb
> un paquet d’Office de 64 bits.
> He seguit les instruccions que esmentes més a baix.
> 1
> He triat valencià, i he reiniciat el Word.
> 2
> Com pots veure s’engega un Word de 64 bits en valencià.
> 3
> La correcció ortogràfica es fa sense pegues.
> Per tant, no aconsegueixo reproduir el problema que esmentes.
> Josep M.

Moltes gràcies Josep

Pots provar si el Catalanitzador ho fa bé?

Jo puc continuar reproduint-lo. A més, el català en 64 sempre me'l fa bé
amb la mateixa màquina virtual verge. No sé perquè pot ser.