[Catalanitzador] Problema amb el paquet d'idioma valencià per al Microsoft Office 2013

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dis oct 5 16:25:22 CEST 2013

De moment ho he provat en Windows 8.1 32 bits i Office 2013 32 bits. Surt
llengua de correcció, valencià, instaŀlada.

Ho provo en un Windows 8.1 64 bits i Office 2013 64 bits i ho comento...

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Saturday, October 05, 2013 3:46 PM
To: desenvolupament ; Jordi Mas
Subject: [Catalanitzador] Problema amb el paquet d'idioma valencià per al
Microsoft Office 2013

Ep gent,

A veure si em podeu donar un cop de mà.

El paquet d'idioma valencià per al Microsoft Office 2013 no m'instal·la
el corrector de valencià.

Els passos que segueixo són:

1. Instal·lo Microsoft Office 2013 64-bits sota Windows 8 (no crec que
el SO sigui important)

2. Instal·lo el paquet d'idioma valencià pel Microsoft Office 2013. El
baixo d'aquí:

http://www.microsoft.com/es-es/download/details.aspx?id=39688

3. Re-inicio i l'Office apareix en valencià però ha instal·lat els
correctors ortogràfics

4. Si vaig a Opcions -> Llengua, a la secció de "Proofing¨" el valencià
no apareix instal·lat

Amb la informació que tinc ara, penso que el paquet d'idioma valencià
per al Microsoft Office 2013 té un error i no instal·la els correctors
en valencià.

Si faig aquest mateix procés funciona correctament amb l'edició de
32-bits de l'Office 2013 i el seu paquet d'idioma.

Algú pot confirmar-ho?

És important perquè ara mateix el Catalanitzador 2.2 falla en aquest
cas, i si es tracta d'un problema amb el paquet d'idioma, llavors hem de
solucionar-ho abans de publicar la versió 2.2. L'opció més senzilla és
no donar suport al valencià en Office 2013 i instal·lar el paquet
català. No és dramàtic.