[Catalanitzador] Windows 8 i 8.1 aplicació

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu nov 24 17:09:50 CET 2013

El 24/11/2013 17:03, Josep M. ha escrit:
> Aquí explica com es configuren manualment les Notícies del Bing:
> http://windows.microsoft.com/en-us/windows-8/news-app-faq
>
> Aquí explica com utilitzar l'API del Bing:
> http://www.bing.com/developers/s/APIBasics.html
>
> No sé ben bé com ajudar-te en això de mirar com funciona. Ho puc fer a
> nivell d'usuari, però suposo que t'interessa a nivell de programador.
>
> Josep M.

Hola Josep M,

Bé, el que primer cal entendre és com ho guarda quan ho configurem
manualment. Potser en un fitxer XML. Un cop entès això podria
configurar-ho manualment. Si no ho trobes, ja ho miraré jo.