[Catalanitzador] Problema amb el Chrome: canvi recent

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dij nov 21 12:14:28 CET 2013

És al·lucinant! En 3 ordinadors on havia pogut detectar el comportament
incorrecte del Catalanitzador, ara em resulta impossible reproduir-lo!
No aconsegueixo fer fallar el Catalanitzador (o sigui, que un Chrome
catalanitzat sigui detectat com no catalanitzat)

Josep M.

El dia 20 de novembre de 2013 22.31, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha
escrit: