[Catalanitzador] Problema amb el Chrome: canvi recent

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dim nov 19 14:31:21 CET 2013

Ja he vist què passa:

1. Instal·lem la darrera versió de Chrome en espanyol.
2. Executem el Catalanitzador, i seleccionem catalanitzar el Chrome

Fins aquí tot correcte, el Chrome es catalanitza.

Ara hi ha dos escenaris:

3i. Si no executem el Chrome, i tornem a executar el Catalanitzador, ens
diu que l'acció de catalanitzar el Chrome ja està feta, i per tant surt en
verd.
3ii. Si executem el Chrome (que surt en català), el tanquem, i a
continuació executem el Catalanitzador, ens diu que l'acció de catalanitzar
el Chrome no està feta, i per tant surt en negre.

Per això abans m'havia enganyat pensant que dues màquines diferents
s'havien comportat diferent, ja que en una d'elles havia obert el Chrome
acabat de catalanitzar, i en l'altra no.

Josep M.
El dia 19 de novembre de 2013 8.32, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha
escrit: