[Catalanitzador] Problema amb el Chrome: canvi recent

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dim nov 19 10:18:02 CET 2013

Quan dic tot correcte, vull dir tot da'cord amb el que tu deies: el Chrome
es catalanitza correctament si està en espanyol, però si ja està en català,
es segueix detectant com a no catalanitzat.

El dia 18 de novembre de 2013 23.54, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha
escrit: