[Catalanitzador] Problema amb el Chrome: canvi recent

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll nov 18 23:54:11 CET 2013

Ep gent,

Avui he executat el Catalanitzador i m'ha dit que calia que fes l'acció
Chrome. Totalment inesperat ja que ho tinc catalanitzat des de sempre.

He investigat i en algun moment, el Google Chrome ha començat a usar el
codi d'idioma "ca-ES" en comptes de "ca" que sempre havia usat.

Com a conseqüència el Catalanitzador no el detecta (busquem "ca" només)
i s'ofereix a catalanitzar-ho. No és un problema greu, però no ho hauria
de fer i hauríem de reconèixer el "ca-ES" també com a codi vàlid.

Si algú més pot reproduir el problema que ho comenti si us plau. La idea
seria corregir-ho de cara a un Catalanitzador 2.4.4.