[Catalanitzador] Proposta de nous inspectors per la versió 2.2.2

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll nov 18 19:49:02 CET 2013

Hola Joan,

> L'Avast no serà fàcil catalanitzar-lo (impossible?). Vaig demanar-ho al
> desenvolupador i va indicar que els canvis de configuració a l'Avast
> estan protegits pel propi Avast. Fer un inspector no hauria de ser
> complicat, és llegir una clau d'un fitxer INI.
>
> http://forum.avast.com/index.php?topic=104430.0

Sembla molt difícil. Llavors, si el podem catalanitzar tampoc tenim
interès en recollir la informació.

>     - Utorrent[1]. M'ha sorprès molt que no estigui al top20 de
>     Softcatalà quan és a molts llocs mundials. Algú ha provat com
>     funciona el català? Penso que és un fitxer a part però a la fitxa
>     del Rebost no diem res.
>

> Tinc accés al sistema de traducció i contacte amb el traductor català.
> A Windows:abans sí calia baixar-lo de forma independent, fins i tot va
> estar un temps sense traducció catalana per manca de mateniment, ara ja
> va inclosa amb l'instal·lador. El problema per fer l'inspector i
> poder-lo catalanitzar és que la configuració es desa en un fitxer
> [...]

Wow. De moment ho deixaria estar llavors.

> [...]
>

>     Estic buscant programes que pensem que més d'un 20% dels usuaris
>     pugin tenir instal·lats i es puguin catalanitzar.
>

> El sector de baixades i utilitats de manteniment del Windows:
>
> JDownloader
> Vuze
> eMule
> CCleaner
> Defraggler
> Malwarebytes
>
> Aquesta web està prou bé com a referència de programes gratuïts molt usats
> http://filehippo.com/
>
> Nota: del top10 del web anterior ens faltarien CCleaner, Defraggler i

D'acord, gràcies Joan