[Catalanitzador] Proposta de nous inspectors per la versió 2.2.2

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll nov 18 09:05:31 CET 2013

Ep gent,

Mirant una mica els programes més baixats al llocs de descarrega volia
suggerir els següents inspectors per determinar si en el futur hem de
fer accions per ells:

- Antivirus Avast. No sé com funciona el català, algú ho sap? Per
exemple, si la preferència de llengua és automàtica amb la configuració
regional no cal fer acció.

- Utorrent[1]. M'ha sorprès molt que no estigui al top20 de Softcatalà
quan és a molts llocs mundials. Algú ha provat com funciona el català?
Penso que és un fitxer a part però a la fitxa del Rebost no diem res.

- Ares (http://aresgalaxy.sourceforge.net/index.htm). Aquest no el tenim
ni tant sols al Rebost. No l'he baixat mai. Si algú la provat i pot
comentar com va.

Estic buscant programes que pensem que més d'un 20% dels usuaris pugin
tenir instal·lats i es puguin catalanitzar.

[1] http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:Avast!_antivirus_Home_Edition
[2] http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:UTorrent