[Catalanitzador] Compartició amb el Facebook - possible problema

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dll nov 18 08:03:14 CET 2013

Addicionalment, el depurador del facebook reconeix correctament tot:
https://developers.facebook.com/tools/debug/og/object?q=http%3A%2F%2Fcatalanitzador.softcatala.org%2F

Crec que el millor serà esperar un parell de dies per veure si la cosa
canvia o no.

El dia 18 de novembre de 2013 7.44, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha
escrit: