[Catalanitzador] Publicada la versió 2.2.1 de Windows en proves (desenvolupament) - 1 de novembre

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dll nov 11 21:35:06 CET 2013

El dia 9 de novembre de 2013 21.38, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha
escrit:

> El 09/11/2013 16:30, Josep M. ha escrit:
>
> Comprovat de nou, ara amb la clau, que es troba allotjada a HKLM, i per

> Jo crec que ja està bé. En fet entre els dos un bon conjunt de proves, i
> ara es tracta de quan publiquem la versió 2.2.2 mirar producció per si hi
> ha errors fer-ne un seguiment.

Perdoneu, no havia pogut seguir el fil.

En algun moment en el passat (ho vam detectar fa uns sis mesos [1]), el
Chrome va passar d'instal·lar-se de manera predeterminada a la carpeta de
l'usuari a fer-ho com a aplicació del sistema.

Aquest canvi es va aplicar, si no recorde malament, com a part de la versió
2.0.2

[1] https://github.com/Softcatala/Catalanitzador/issues/7

--
< Xavi Ivars >