[Catalanitzador] Publicada la versió 2.2.1 de Windows en proves (desenvolupament) - 1 de novembre

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis nov 9 21:38:38 CET 2013

El 09/11/2013 16:30, Josep M. ha escrit:
> Comprovat de nou, ara amb la clau, que es troba allotjada a HKLM, i per
> tant la instaŀlació és per a tots els usuaris.
> Actualment, amb la versió de Chrome 30.0.1599.101m, la instaŀlació per
> defecte des de la pàgina web, tant si la fa un administrador com si la
> fa un usuari normal, tant en un sistema de 32 bits com en un de 64, és
> una instaŀlació per a tots els usuaris. A més a més no hi ha opció per
> canviar-ho (en cap moment de la instaŀlació no pregunta si es vol fer
> només per a l'usuari actual)
> Potser en el passat, versions anteriors del Chrome ho gestionaven
> [...]

Jo crec que ja està bé. En fet entre els dos un bon conjunt de proves, i
ara es tracta de quan publiquem la versió 2.2.2 mirar producció per si
hi ha errors fer-ne un seguiment.