[Catalanitzador] Publicada la versió 2.2.1 de Windows en proves (desenvolupament) - 1 de novembre

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dis nov 9 10:26:19 CET 2013

Hola,

Quan es fa la instaŀlació del Chrome des de la pàgina web https://www.google.com/intl/es/chrome/browser/?hl=es crec que s'instaŀla per defecte a tots els usuaris, ja que es crea un executable a C:\Program Fles\Google\Chrome\Application

Ho he provat en:
Windows 8.1 de 32 bits des d’un compte amb privilegis d’administrador
Windows 8.1 de 32 bits des d’un compte amb privilegis d’usuari
Windows 8.1 de 64 bits des d’un compte amb privilegis d’administrador
Windows 8.1 de 64 bits des d’un compte amb privilegis d’usuari
Windows 7 de 32 bits des d’un compte amb privilegis d’administrador
Windows 7 de 32 bits des d’un compte amb privilegis d’usuari
Windows 7 de 64 bits des d’un compte amb privilegis d’administrador
Windows 7 de 64 bits des d’un compte amb privilegis d’usuari

Les claus del registre de les que em parles, me’n pots donar la ruta exacta, per comprovar si pengen de HKCU o de HKLM? Així podré assegurar-me que realment s’instaŀla per defecte a tots els usuaris...

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Wednesday, November 06, 2013 8:17 AM
To: Josep M. ; Desenvolupament del Catalanitzador de Softcatalà ; Jordi Mas
Subject: Re: [Catalanitzador] Publicada la versió 2.2.1 de Windows en proves (desenvolupament) - 1 de novembre

Hola Josep M,

> Una instaŀlació estàndard (o sigui des de la web), quin dels dos
> instaŀladors utilitza? El d'un sol compte o el de tots els comptes d'usuari?
> Jo les proves les he fet amb una sèrie de /Chromes/ instaŀlats des de la
> web, i no m'ha demanat en cap cas si volia fer servir la versió d'un
> compte o la de tots els comptes...

Hola Josep M,

En producció ens hem trobat amb usuaris amb els dos tipus
d'instal·lació. La diferències principal són:

- Quan s'instl·la només per un usuari la clau de registre és
HKEY_CURRENT_USER i per tots els usuaris: HKEY_LOCAL_MACHINE.

- En una instal·lació d'usuari el perfil i el programa s'instal·len sota
el mateix subdirectori (dins de l'usuari):

Exemple: C:\Users\gestio\AppData\Local\Google\Chrome\Application

En una instal·lació per a tots els usuaris el programa s'instal·la en un
directori de sistema ("fitxers de programes" i després el perfil de
l'usuari al directori de l'usuari):

Programa: C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application
Perfil: C:\Users\usuari\AppData\Local\Google\Chrome\User Data

Penso que per defecte, penso que la instal·lació és per usuari, però la
gent també té de sistema. Veure[1].

Si la versió que es distribueix per defecte és la d'usuari, estaria bé
fer algunes proves amb l'altre (la de tots els usuaris).

[1] https://support.google.com/chrome/answer/95346?hl=en&ref_topic=14660