[Catalanitzador] Detecció del MS Office 2010 en català

Joan Montané joan a montane.cat
div nov 8 10:24:48 CET 2013

El dia 7 de novembre de 2013 19.41, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha
escrit:

> - Estàs segur que hi ha un Microsoft Office 2010? Si és així, és possible
> que hi hagi el 2013 també instal·lat?
>
> - Pots comprovar si pel 2013 està instal·lat el paquet d'idioma català?

Doncs era això, :( la imatge d'HP ja portava una demo del MS Office 2013
amb el paquet català incorporat, i jo he instal·lat el 2010 sense
desinstal·lar-la.  En desinstal·lar el 2013 el Catalanitzador ja detecta el
2010 i el catalanitza.

Misteri resolt. Ignoreu el fil.

Gràcies!!!

Joan Montané