[Catalanitzador] Detecció del MS Office 2010 en català

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij nov 7 19:41:13 CET 2013

El 07/11/2013 11:58, Joan Montané ha escrit:
> Hola,
>
> Un cas "estrany".
>
> Màquina HP nova de trinca amb Windows 7 Professional 64 bits. En engegar
> per 1a vegada et deixa triar idioma, selecciono el català.
>
> Instal·lo alguns programes gratuïts (Firefox, LibreOffice, Adobe Reader...)
>
> Executo el Catalanitzador, només hi ha pendent configurar la llengua de
> navegació (parlo de memòria). Tot correcte.
>
> Instal·lo el MS Office 2010 de 32 bits.
>
> Torno a executar el Catalanitzador, diu que tot està en català.
> M'estranya (el MS Office no s'instal·la  mai en català). Tanco el
> [...]

Hola Joan,

El Catalanitzador troba un Microsoft Office 2013 no pas un 2010:

MSOfficeLPIAction::_readVersionInstalled '2013'

En cas que hi hagi vàries versions, el Catalanitzador sempre escolleix
la més recent, per dos motius:

- S'assumeix que l'usuari usarà la més nova
- En algunes instal·lacions que s'actualitzat queden claus de versions
anteriors, es sempre millor escollir les noves.

La següent cosa que succeïx és que el paquet d'idioma està ja instal·lat:

11:02:52.0208 - MSOfficeLPIAction::_isLangPackForVersionInstalled
returns
'SOFTWARE\Microsoft\Office\15.0\Common\LanguageResources\InstalledUIs',
64 bits 0, installed 1
11:02:52.0208 - MSOfficeLPIAction::_readIsLangPackInstalled returns
'true', 64 bits 0

Algunes preguntes:

- Estàs segur que hi ha un Microsoft Office 2010? Si és així, és
possible que hi hagi el 2013 també instal·lat?

- Pots comprovar si pel 2013 està instal·lat el paquet d'idioma català?

Gràcies Joan,