[Catalanitzador] Detecció del MS Office 2010 en català

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dij nov 7 12:47:06 CET 2013

El dia 7 de novembre de 2013 11.58, Joan Montané <joan a montane.cat> ha
escrit:

> Hola,
>
> Un cas "estrany".
>
> Màquina HP nova de trinca amb Windows 7 Professional 64 bits. En engegar
> per 1a vegada et deixa triar idioma, selecciono el català.
>
> Instal·lo alguns programes gratuïts (Firefox, LibreOffice, Adobe Reader...)
>
> Executo el Catalanitzador, només hi ha pendent configurar la llengua de
> navegació (parlo de memòria). Tot correcte.
>
> Instal·lo el MS Office 2010 de 32 bits.
>
> Torno a executar el Catalanitzador, diu que tot està en català. M'estranya
> (el MS Office no s'instal·la  mai en català). Tanco el Catalanitzador.

> [...]
Curiós, si.

Potser el catalanitzador detecta que l'Office està configurat per a tindre
la mateixa interfície que el sistema, i que el sistema està en català,
sense comprovar realment si també està instal·lat el paquet d'idioma...

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >