[Catalanitzador] Publicada la versió 2.2.1 de Windows en proves (desenvolupament) - 1 de novembre

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dic nov 6 08:27:28 CET 2013

M'ho miro!

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Wednesday, November 06, 2013 8:17 AM
To: Josep M. ; Desenvolupament del Catalanitzador de Softcatalà ; Jordi Mas
Subject: Re: [Catalanitzador] Publicada la versió 2.2.1 de Windows en proves
(desenvolupament) - 1 de novembre

Hola Josep M,

> Una instaŀlació estàndard (o sigui des de la web), quin dels dos
> instaŀladors utilitza? El d'un sol compte o el de tots els comptes
> d'usuari?
> Jo les proves les he fet amb una sèrie de /Chromes/ instaŀlats des de la
> web, i no m'ha demanat en cap cas si volia fer servir la versió d'un
> compte o la de tots els comptes...

Hola Josep M,

En producció ens hem trobat amb usuaris amb els dos tipus
d'instal·lació. La diferències principal són:

- Quan s'instl·la només per un usuari la clau de registre és
HKEY_CURRENT_USER i per tots els usuaris: HKEY_LOCAL_MACHINE.

- En una instal·lació d'usuari el perfil i el programa s'instal·len sota
el mateix subdirectori (dins de l'usuari):

Exemple: C:\Users\gestio\AppData\Local\Google\Chrome\Application

En una instal·lació per a tots els usuaris el programa s'instal·la en un
directori de sistema ("fitxers de programes" i després el perfil de
l'usuari al directori de l'usuari):

Programa: C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application
Perfil: C:\Users\usuari\AppData\Local\Google\Chrome\User Data

Penso que per defecte, penso que la instal·lació és per usuari, però la
gent també té de sistema. Veure[1].

Si la versió que es distribueix per defecte és la d'usuari, estaria bé
fer algunes proves amb l'altre (la de tots els usuaris).

[1] https://support.google.com/chrome/answer/95346?hl=en&ref_topic=14660