[Catalanitzador] Enllaços Winrar en català

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dic maig 29 13:37:00 CEST 2013

Winrar & key?
I el fitxer de registre??? xDDD!!!

Jo donava les opcions oficials, però el teu "desplegament" supera la meva
proposta jjajjjajajj!!!!
El 29/05/2013 9:18, "Josep M." <josep.m8 a gmail.com> va escriure: