[Catalanitzador] Versió de proves del Catalanitzador per a l'Android

Joan Montané joan a montane.cat
dim maig 21 22:46:11 CEST 2013

El 21 de maig de 2013 22.39, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Al 21/05/2013 22:36, En/na Joan Montané ha escrit:

> Ho tinc en compte. De moment feu proves amb el que hi ha publicat si us
> plau. Podeu provar si la paraula la prediu o no abans d'executar el
> Catalanitzador.

OK, ja és el que faig, :)

Explico una mica el protocol de proves que faig.

1.- Configuro el dispositiu en espanyol.
2.- Configuro el teclat predeterminat del sistema, i verifico que tingui
associat el locale (si ho permet). És la configuració predeterminada del
teclat estàndard.
3.- Miro si el teclat prediu els mots "feréstec" i "reguitzell"

4.- Fet això, aplico el catalanitzador.

5.- Comprovo si ha canviat el locale i menús al català
6.- Comprovo si el teclat predi els mots "feréstec" i "reguitzell".