[Catalanitzador] Versió de proves del Catalanitzador per a l'Android

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim maig 21 22:39:58 CEST 2013

Al 21/05/2013 22:36, En/na Joan Montané ha escrit:

> Jordi,
>
> tal com vaig indicar en algun correu anterior. En les proves, ajudaria
> molt afegir un mot inventat, que no hi hagi dubtes que l'ha afegit el
> CAtalantizador. Tipus "gologolo". Depenent del diccionari usat... els
> mots que ara afegim ens poden confondre.

Ho tinc en compte. De moment feu proves amb el que hi ha publicat si us
plau. Podeu provar si la paraula la prediu o no abans d'executar el
Catalanitzador.