[Catalanitzador] Versió de proves del Catalanitzador per a l'Android

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim maig 21 22:20:51 CEST 2013

Al 21/05/2013 21:51, En/na Joan Montané ha escrit:

> El 21 de maig de 2013 21.46, Jordi Mas <jmas a softcatala.org
> <mailto:jmas a softcatala.org>> ha escrit:
>

>     Llavors, entenc que amb un Android 2.2.1 el teclat estàndard si
>     t'agafa les paraules afegides per amb un 4.2.2 no. És correcte?
>

> Correcte. És el comportament que vaig observar. També em va sorprendre.
> Al Nexus 4 amb 4.2.2, el teclat estàndard només agafa del diccionari de
> la llengua declarada, no del "neutral". El Jordi S que també té un Nexus
> 4 podrà confirmar-ho.
>
> Tinc 3 trastos més amb Android per casa... però costa "segrestar-los"
> [...]

Joan,

M'ajudaria molt si pots verificar que la informació en la taula és
correcte, afegeixis qualsevol altre que tinguis, més:

http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_de_Softcatal%C3%A0/Catalanitzador_per_al_Android#Inserci.C3.B3_amb_API_.3C_16_LOCALE_TYPE_ALL

Hi ha molts models i estem intercanviant molts missatges, i necessito
tenir els fets recollits de forma inequívoca.

Moltes gràcies,