[Catalanitzador] Catalanitzador per a l'Android

Joan Montané joan a montane.cat
diu maig 19 15:06:01 CEST 2013

Rescato una mica aquest fil,

El 15 de maig de 2013 21.47, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Tinc al meu abast un Sony Ericsson Experia que porta un Android 2.2 molt
> tocat. Per exemple, inclou una traducció al català impecable (quan la 2.2
> no tenia traducció oficial) o inclou també una molt bona predicció, llavors
> no és un bon molt mòbil per fer proves. A més, el teclat que porta penso
> que es de Sony Ericsson, no és un estàndard.

Jordi,

segueixo recollint dades de teclats, :)

quin teclat porta aquest Sony?
té el punt volat? té el caràcter "l·"?
el teclat català és un QWERTY com l'anglès?  com l'espanyol, amb Ñ? o és un
de diferent del català?

Joan Montané