[Catalanitzador] Versió de proves del Catalanitzador per a l'Android

Benny Beat bennybeat a gmail.com
diu maig 19 03:03:34 CEST 2013

Ep gent,
SGS2+SGS3 acabats de desprecintar, tots 2 amb JellyBean 4.1.2:

1ª pàgina abans de passar a l'assistent de configuració

Teclat lliscant en català que funciona perfecte.

El diccionari en català és força complet, xD!

Versió del SGS2.

Resultat després de Catalanitzar el telèfon (posat en castellà abans de
fer servir el Catalanitzador). Els mots aixopluc, etc... s'han afegit
correctament.

SGS3:

No he canviat l'idioma per veure si feia cap comportament diferent però
tot ha anat com la seda; tinc els mots correctes afegits al diccionari
(a més d'aixoplugar-se com a verb, etc...).
Tot correcte!

Si puc fer més proves amb altres telèfons les aniré reportant (m'han de
canviar el meu SGS3 de reparació que ve mal muntat en un dels plàstics;
és la 3ª reparació en menys de 90dies. Aviam si els de Samsung s'estiren
i m'envien l'S4 :P )

Arreveure,
Benny.

Al 18/05/2013 21:12, En/na Joan Montané ha escrit: