[Catalanitzador] Fwd: Catalanitzador per a l'Android

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dis maig 18 03:06:22 CEST 2013

Acabo de desprecintar un SGS2 amb 4.1.2 i també incorpora el mateix
teclat predictiu en Català que vaig comentar que té el meu SGS3: Si puc
li instal·laré el fitxer .apk i faré proves, encara que com ja dic, està
acabat d'obrir i no té res de dades de l'usuari (la meva xicota)...
Els meus 5 cèntims,
Benny.

Al 16/05/2013 21:14, En/na Joan Montané ha escrit: