[Catalanitzador] Catalanitzador per a l'Android

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div maig 17 08:51:36 CEST 2013

Al 17/05/2013 08:48, En/na Joan Montané ha escrit:

> Dispenseu el missatge anterior, he enviat abans d'hora.
>

> El 17 de maig de 2013 8.42, Jordi Mas <jmas a softcatala.org
> <mailto:jmas a softcatala.org>> ha escrit:
>

>     He trobat això:
>
>     https://play.google.com/store/__apps/details?id=jp.ne.neko.__freewing.__GivePermissionForChgConf&hl=ca
>     <https://play.google.com/store/apps/details?id=jp.ne.neko.freewing.GivePermissionForChgConf&hl=ca>
>
>     Algú ho pot provar? Jo no tinc Android 4.x
>

> De la descripció de l'aplicació que indiques.
>
> Permissions
> THIS APPLICATION REQUIRES NO SPECIAL PERMISSION TO RUN.
> [...]

Per mi la conclusió és que el canvi de locale no té sentit com a acció
perquè caldria fer-la manualment, que va encontra del que fa el
Catalanitzador (automatitzar).

Llavors, potser l'enfocament no ha de ser un Catalanitzador sinó una
aplicació que afegeixi el corrector i el diccionari predictiu. Continuem
investigant.