[Catalanitzador] Catalanitzador per a l'Android

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div maig 17 08:42:35 CEST 2013

Al 16/05/2013 21:09, En/na Xavi Ivars ha escrit:
> El 16 de maig de 2013 20.26, Jordi Mas <jmas a softcatala.org
> <mailto:jmas a softcatala.org>> ha escrit:
>

>     Entenc que el dret de superusuari no és una capsa de diàleg que li
>     dius OK i continues, oi?
>

> Si, és això, però només funciona en dispositius /rootejats/, i
> m'atreviria a dir que la gran majoria de la gent no el té (necessites,
> entre altres coses, canviar-li el /kernel/ Linux al mòbil)

Una cosa a l'abast de qualsevol :)

He trobat això:

https://play.google.com/store/apps/details?id=jp.ne.neko.freewing.GivePermissionForChgConf&hl=ca

Algú ho pot provar? Jo no tinc Android 4.x

És possible que algú hagi trobat alguna manera de fer-ho, segurament
usant algun exploit.