[Catalanitzador] Catalanitzador per a l'Android

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij maig 16 20:26:35 CEST 2013

Hola,

> No tinc cap enllaç a documentació de Google. Ho he descobert mentre
> anava al bus, per això he escrit des del mòbil. La inicial ha estat aquí
> [2] i aquí [3], mira la descripció de les aplicacions enllaçades.
> Sí, només cal això, però sembla que hi han hagut canvis relacionat amb
> aquest permís. Desconec els nivells tècnics específics, però
> aparentment, segons [2] i [3], cal tenir el dispositiu rootejat.
>

>     Llavors, les aplicacions de canvi de locale, com ara[1], deixen de
>     funcionar en 4.2?

Del que he trobat:
http://stackoverflow.com/questions/13440045/android-4-2-filters-out-change-configuration-permission

Sembla que les aplicacions de canvi de locale han mort a partir de la 4.2.

> Aquesta és la (des)gràcia, deixen de funcionar. En el meu Nexus 4, amb
> Android 4.2.2, les aplicacions [2] i [3] volen li doni dret de
> superusuari. L'aplicació [1], directament, peta.

Entenc que el dret de superusuari no és una capsa de diàleg que li dius
OK i continues, oi?