[Catalanitzador] Catalanitzador per a l'Android

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dic maig 15 22:17:21 CEST 2013

El 15 de maig de 2013 22.14, Benny Beat <bennybeat a gmail.com> ha escrit:

>  D'aquests mòbils un SGS2 i un SGS3 són meus (l'SGS2 de la meva xicota).
> Si no s'ha de m*rdejar gaire, segur que no li fa res deixar-me'l per fer
> alguna prova o fins i tot la Tablet de 7" (Samsung també)...

Jo tinc un Galaxy S (GT-9000) amb 4.2 i tinc accés a Galaxy S (GT-9003) amb
2.3, Xperia X10 Mini (Android 2.2), Nexus 7 i Nexus 10