[Catalanitzador] Catalanitzador per a l'Android

Joan Montané joan a montane.cat
dic maig 15 21:54:13 CEST 2013

El 15 de maig de 2013 21.47, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Tinc al meu abast un Sony Ericsson Experia que porta un Android 2.2 molt
> tocat. Per exemple, inclou una traducció al català impecable (quan la 2.2
> no tenia traducció oficial) o inclou també una molt bona predicció, llavors
> no és un bon molt mòbil per fer proves. A més, el teclat que porta penso
> que es de Sony Ericsson, no és un estàndard.
>
> Tinc en un calaix un HTC Magic que en el seu dia portava Android 1.5 de
Vodafone, teclat sense accents oberts!!! Ara té una ROM de Cyanogen amb
androd 2.3, però crec que li podria posar la ROM original, ;)
A part d'aquesta relíquia, a casa tenim un Nexus 4 (android pur), un Galaxy
Mini2 (sense català), una tablet de 7 i una altra de 10 marca blanca amb
català als menús però sense teclat català. Per tant... casos extrems, :)

Crec que amb el cas d'Android potser hauríem de començar fent una llista
> dels 5 dispositius més venuts a l'estat espanyol i focalitzar-nos amb ells
> per la veritat que hi ha.
>
> fet, ;)

http://www.elandroidelibre.com/2013/04/una-completa-infografia-sobre-la-distribucion-de-terminales-android-en-espana-y-otros-paises.html

Joan Montané