[Catalanitzador] Catalanitzador per a l'Android

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic maig 15 21:53:43 CEST 2013

Al 15/05/2013 21:47, En/na Jordi Mas ha escrit:
> Hola Joan,

> Entesos.

> Tinc al meu abast un Sony Ericsson Experia que porta un Android 2.2 molt
> tocat. Per exemple, inclou una traducció al català impecable (quan la
> 2.2 no tenia traducció oficial) o inclou també una molt bona predicció,
> llavors no és un bon molt mòbil per fer proves. A més, el teclat que
> porta penso que es de Sony Ericsson, no és un estàndard.

El segon mòbil que tinc al meu abast que és un HTC no funciona bé el
diccionari personalitzat:

"It seems some HTCs and custom ROMs do not implement the standard
Android framework. If you are experiencing problems and you are using an
HTC then please just uninstall the application. Unfortunately, this is
not a developer error, it's a firmware issue."[1]

En fi.

Jordi,

[1] http://udm.adrianvintu.com/