[Catalanitzador] Catalanitzador per a l'Android

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic maig 15 21:47:03 CEST 2013

Hola Joan,

> Ho entenc... però no puc dedicar-hi hores de programació.

Entesos.

> Quan dius "un bon dispositiu" et refereixes a un dispositiu de gama
> alta? si no és això, si et refereixes a un dispositiu amb alguna versió
> d'Android en concret... segur que SC podria cobrir les despeses
> d'adquisició. També puc comprometre'm en fer les proves que calguin en
> els 4 dispositius Android de casa.

Tinc al meu abast un Sony Ericsson Experia que porta un Android 2.2 molt
tocat. Per exemple, inclou una traducció al català impecable (quan la
2.2 no tenia traducció oficial) o inclou també una molt bona predicció,
llavors no és un bon molt mòbil per fer proves. A més, el teclat que
porta penso que es de Sony Ericsson, no és un estàndard.

Crec que amb el cas d'Android potser hauríem de començar fent una llista
dels 5 dispositius més venuts a l'estat espanyol i focalitzar-nos amb
ells per la veritat que hi ha.