[Catalanitzador] Catalanitzador per a l'Android

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic maig 15 21:02:59 CEST 2013

Al 15/05/2013 09:43, En/na Joan Montané ha escrit:

> El 15 de maig de 2013 9.07, Jordi Mas <jmas a softcatala.org
> <mailto:jmas a softcatala.org>> ha escrit:
>
>     Podem resumir que proposeu que fes el Catalanitzador per a l'Android
>     per donar teclat predictiu en català?
>
>     Fins ara l'estratègia que estava provant era afegir paraules al
>     diccionari de l'usuari[1] per comprovar si funcionava la predicció.
>     No he aconseguit funcionar encara però aquest mètode seria molt
>     estàndard.
>

> Afegir paraules al diccionari que no té cap llengua associada
> (LOCALE_TYPE_ALL) hauria de funcionar i seria una gran millora. Amb
> [...]

Això ja ho fa el Catalanitzador.

Veure: https://github.com/Softcatala/TraductorSoftcatalaAndroid

Encara no ho fa bé, però trobo important que us familiaritzeu en que
prototip que tenim fet.

Tens Eclipse o interès en desenvolupar en Android Joan?

M'aniria molt bé que m'ajudéssiu a passar de la part teòrica a codi, ja
que ni tant sols tinc un bon dispositiu Android per fer proves.