[Catalanitzador] Catalanitzador per a l'Android

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic maig 15 09:07:18 CEST 2013

Al 14/05/2013 09:39, En/na Joan Montané ha escrit:

> Jordi (i  altres)
>
> El diccionari predictiu de l'Adaptxt és el millor que he trobat per a
> Android i funciona molt bé. Els hi vaig demanar ja fa uns dies si poden
> alliberar-les sota LGPL o similar, però sembla que passen de mi.
>
> Faig  entretenir-me uns dies a processar el corpus català de
> l'OpenAdaptxt llicència EPL v.1.0) i n'adjunto el resultat (el fitxer
> interessant és dades.txt). Aleshores, a nivell legal de llicències,
> potser podríem trobar algun sistema que permetés usar les dades amb el
> [...]

Hola Joan,

Podem resumir que proposeu que fes el Catalanitzador per a l'Android per
donar teclat predictiu en català?

Fins ara l'estratègia que estava provant era afegir paraules al
diccionari de l'usuari[1] per comprovar si funcionava la predicció. No
he aconseguit funcionar encara però aquest mètode seria molt estàndard.

Quin mètode proposeu i en quants Android funcionaria?

Si podeu passar els conceptes a codi seria de gran ajuda.

[1]
https://github.com/Softcatala/Catalanitzador/blob/master/CatalanitzadorPerAlAndroid/src/org/softcatala/catalanitzador/PredictiveTextAction.java#L52