[Catalanitzador] Catalanitzador per a l'Android

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dic maig 15 01:16:56 CEST 2013

1ª Foto: Em mostra "Hola" per defecte, i jo començo a escriure «Ai»; el
sistema em mostra «Això» i jo accepto el mot tocant a sobre.
2ª Foto: Després d'acceptar «Això» em mostra com a 2ª possible paraula
«és» que també accepto com a vàlida.
3ª Foto: Després d'acceptar «és» em mostra com a 3ª possible paraula
4ª Foto: per complicar més la cosa escric lliscant el dit la paraula que
vull fent un triangle; el telèfon em reconeix correctament «text»
5ª Foto: em mostra com a possible paraula següent «que», la qual jo
rebutjo tocant la que vull en aquest cas: «de»
6ª Foto: Em mostra «proba» (suposo que perquè la B va abans que la V) i
7ª foto: la versió que tinc (encara ni l'he fet Root ni res de res;
m'esperaré a carregar-ho del tot i llavors ja passaré a l'acció, xD!)
8ª Foto: Canvio el teclat d'escriptura de Samsung a mode per veu (Google)
9ª Foto: Dicto el text «Això és una prova d'escriptura en català». El
Google l'encerta en un 100% encara que amb errors ortogràfics
10ª Foto: em mostra els possibles error assenyalant-los amb una ratlla
(a l'estil LibreOffice/Thunderbird/Firefox...) i em mostra la possible
solució
11ª Foto: Tant a l'anterior com en aquesta, veig que es s'embolica una
mica amb els accents, encara que suposo està bé per ser la primera
vegada que engego el telèfon (encara no he escrit «eriçó» ni quelcom
semblant).

No si se necessiteu fer alguna prova amb això. Com encara li queda una
estona per carregar i ja és una mica tard (1/4 de 2 de la matinada)
suposo que ja ho deixaré per demà el fer-li Root. La meva idea és anar
provant ROMs (oficials lliures que no pertanyin a cap proveïdor) per
veure quines diferències n'hi han i Rootejar-lo per fer un Backup i així
no perdre res entre prova i prova. Em falta comprovar el que diu en
Jordi Serratosa dels noms, ja que no tinc cap contacte al mòbil; encara
no he posat el meu correu electrònic perquè sincronitzi amb Google...

Bona nit!
Benny ^_^"

Al 15/05/2013 00:07, En/na Jordi Serratosa ha escrit: