[Catalanitzador] Catalanitzador per a l'Android

dic maig 15 00:07:38 CEST 2013

Ep la meva versio es un nexus 4 amb android 4.2.2. Els gestos funcionen en
angled i castella, pero no en catala. De fet, en català no ofereix
diccionari mentre escric. Les propostes q mofereix son de noms de contactes.
El 14/05/2013 16:52, "Benny Beat" <bennybeat a gmail.com> va escriure: