[Catalanitzador] Publicada la versió 1.9.1 de Windows en proves (desenvolupament) - dilluns 22 d'abril

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu maig 12 22:53:33 CEST 2013

Al 12/05/2013 21:50, En/na Joan Montané ha escrit:

> El 12 de maig de 2013 10.37, Jordi Mas <jmas a softcatala.org
> <mailto:jmas a softcatala.org>> ha escrit:
>
>     L'Inspector del CCLeaner no llegia bé al versió en 64 bits. Ho he
>     solucionat:
>

> Gràcies Jordi per les correccions d'avui... sembla que tinc problemes
> amb els 64 bits, :((((

Bé, cal tenir present que una aplicació de 32 bits en un entorn força
diferent en 64 bits. Cal fer proves sempre en 64 bits per estar segurs.