[Catalanitzador] Acció per al PDFCreator

Josep M. josep.m8 a gmail.com
diu maig 12 10:48:27 CEST 2013

Hola Jordi,

Faig clic als enllaços que has posat, però no em surt per descarregar cap
executable...
Em surt una pàgina amb codi en format text.
On es troba l'executable de la versió beta?

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Sunday, May 12, 2013 10:25 AM
To: Desenvolupament del Catalanitzador de Softcatalà
Subject: Re: [Catalanitzador] Acció per al PDFCreator

Al 21/04/2013 22:37, En/na Joan Montané ha escrit:
> Hola,
>
> m'he posat a investigar com fer un acció per al PDFCreator, per
> substituir l'inspector. Sense garanties de tenir-lo aviat!!!!

Hola,

En Windows de 64-bits no llegíem la versió del PDFCreator, només la
llengua. Ho he solucionat:

https://github.com/Softcatala/Catalanitzador/commit/95a39a7412910fe66fa631beff75ede4870e850a

Això es pot observar també a les estadístiques[1] on veureu que el
nombre de sessions sense versió del PDFCreator és superior que els de
sense llengua.

Joan, si pots fer proves de regressió en 32 i 64 bits seria collonut.

[1] http://catalanitzador.softcatala.org/stats/?v=200&show=inspectors